Παρασκευή, 16/11/2018

Κοινοποίηση στο facebook

Αρχική
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΙΡΙΔΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗ – ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΓΙΑ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΧΑΡΤΙ – ΧΑΡΤΟΝΙΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ
Δευτέρα, 13 Ιούνιος 2016 19:49

Ο σύλλογος περιβαλλοντολογική δράση για την Αιγιάλεια  ΄΄ΙΡΙΔΑ΄΄ κατέθεσε

πρόταση  δράσης εφαρμογής  του Τοπικού Σχεδίου Διαχείρισης (ΤΣΔ) του Δήμου Αιγιάλειας, εφικτή και υλοποιήσιμη στα πλαίσια των οικονομικών δυνατοτήτων του Δήμου και του υπάρχοντος  υπηρεσιακού προσωπικού.

Η πρότασή μας αφορούσε την αποκομιδή και ανακύκλωση στο έντυπο χαρτί και χαρτόνια συσκευασίας.

Έγινε αποδεκτή  η πρόταση καταρχήν από την Δημοτική αρχή.

Αυτό που δεν βλέπουμε είναι να εφαρμόζεται κάτι στην πράξη.

 

 

Σήμερα θα αναλύσουμε την πρότασή μας παρουσιάζοντάς την στους πολίτες της Αιγιάλειας.

 

1. Υπογραφή σύμβασης με τους μεγάλους παραγωγούς έντυπου χαρτιού και   
χαρτονιού
.

Ο Δήμος Αιγιάλειας να προβεί σε υπογραφή σύμβασης αμοιβαίας δέσμευσης των δύο μερών στην οποία να αποτυπώνεται ο τρόπος, ο τόπος και ο χρόνος που οι παραγωγοί αποθέτουν τα απορρίμματά τους. Ο Δήμος δεσμεύεται στην αυστηρή περιοδικότητα αποκομιδής τους. Δηλαδή τα χαρτόνια θα είναι υποχρεωτικά παλετοποιημένα από τον παραγωγό και ο Δήμος θα τα συλλέγει με ειδικό συνεργείο σε αυστηρά καθορισμένα τακτά χρονικά διαστήματα.

 

2. Αποκομιδή χαρτονιού – εντύπου χαρτιού, στο εμπορικό κέντρο του Αιγίου.

Οι παραγωγοί-έμποροι  θα τοποθετούν υποχρεωτικά παλετοποιημένα, στο τέλος του ωραρίου τα υλικά αυτά δίπλα από τους κάδους ανακύκλωσης ή σε χώρους που η δημοτική αρχή έχει καθορίσει και στην οποίους θα υπάρχει ειδική σήμανση. Το ειδικό συνεργείο του Δήμου θα περνά και θα συλλέγει τα ανωτέρω υλικά.

Με τον ίδιο τρόπο θα γίνεται η προετοιμασία-διαχωρισμός-παλετοποίηση και για την αποκομιδή του έντυπου χαρτιού που παράγουν οι δημόσιες υπηρεσίες, τα σχολεία, οι τράπεζες, οι επιχειρήσεις κτλ. Και σε αυτό το ρεύμα διαχείρισης απορριμμάτων απαιτείται αυστηρή εφαρμογή του χρονικού πλαισίου τόσο από τους παραγωγούς όσο και από την υπηρεσία διαχείρισης απορριμμάτων του Δήμου. Μετά τα ανωτέρω, το ερώτημα που διακατέχει όλους μας, είναι το παρακάτω: πόσο δύσκολα είναι όλα αυτά στην εφαρμογή τους από τις υπηρεσίες του Δήμου; Το επιπλέον κόστος που απαιτείται είναι ελάχιστο, θέλει όμως αναδιοργάνωση των υπηρεσιών και του υπάρχοντος μηχανολογικού εξοπλισμού της αρμόδιας υπηρεσίας του Δήμου. Επίσης συνεχή επιμόρφωση στους εργαζόμενους, στην καθαριότητα όσο και στους πολίτες.

 

 

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 05 Νοέμβριος 2018 20:09
 

Είσοδος μέλους




Με την υποστήριξη του Joomla!. Designed by: Joomla Theme, .me.uk domains. Valid XHTML and CSS.